עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > מחשבים ואינטרנט > כתבה

Yes חוגגת שנתיים לתחילת השידורים
חברת שידורי הלווין, yes, חוגגת בימים אלו שנתיים לתחילת השידורים ומעניקה ללקוחותיה מתנות לכבוד האירוע.

מאת: מערכת מולטי נט
30.8.2002 16:56

חברת שידורי הלווין, yes, חוגגת בימים אלו שנתיים לתחילת השידורים. לכבוד האירוע החליטו ב-yes להעניק לכל הלקוחות צפייה בכל מגוון הערוצים ללא תוספת תשלום בין 5/9-7/9. בעבור "לקוחות הזהב" של החברה, אלו המנויים על כל הערוצים תפתח yes ערוץ מיוחד (500 בשלט) שישדר ביום חמישי, 05.09.2002, שני סרטים בהקרנת טרום בכורה, סרטים שבעתיד יעלו לרכישה ב-yes show, צפייה בהזמנה אישית. בשעה 20:00 ישודר הסרט "עלי", ובשעה 22:40 ישודר הסרט "החברות הכי טובות שיש". בנוסף, יוכלו כל לקוחות yes להזמין סרט yes show ופיצה במחיר של 49.90 וזאת עד ה-19.09.2002.

מנכ"ל yes, שלמה לירן, פירסם ברכה ללקוחות החברה בו תיאר את הדרך שעברה החברה ב"רצון לתת את השרות הטוב ביותר" והתחייב שגם לקראת השנה החדשה יחושו לקוחות החברה ב"שיפור ניכר בשירות הנתון". "שנה לא קלה עברה על כולנו בשנה האחרונה. כולי תקווה שהשנה הקרובה תהיה שנה טובה יותר, למדינת ישראל, למשק הישראלי, ולכל אחד מכם באופן אישי", ברך לירן.

"המתנה" של משרד התקשורת
בלי שום קשר, אישר השבוע משרד התקשורת ל-yes לערוך ניסוי בהעברת הודעות SMS והודעות דמויות "דואר אלקטרוני" באמצעות התשתית הלווינית (דרך הטלוויזיה) במטרה לשווק את השרות בעתיד.

השירות החדש יאפשר לצופי חברת הלווין לשלוח ולקבל מסרים באמצעות התשתית הלווינית הקיימת ובעזרת הטלוויזיה, המפענח, והשלט הרחוק. קו הטלפון הביתי ישמש לצורך משלוח חוזר של ההודעות. כל זאת יתאפשר באמצעות קוד מיוחד כאשר בשלב הראשון של הניסוי, יוכלו צופי Yes לשלוח הודעות למנויי החברה בלבד.

זהו אינו הרשיון הראשון מסוגו שנותן משרד התקשורת. כבר בחודש יולי השנה, ניתן לחברת הכבלים מתב רשיון דומה. משרד התקשורת מסר שלאחר שיתברר כי הניסוי של Yes מצליח, תורשה החברה לספק שרות זה באופן מסחרי.

קישורים

Yes

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.