עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

"איזה כיף!" הקיץ פה!
תהיו חזקים, תצטיידו בארטיקים, אל תזוזו מהמזגן ותקוו שהכל יעבור מהר. שרון כותבת על הקיץ.

נונסטופ קיץ - אחד היתרונות של הקיץ

מאת: שרון
2.7.2002 22:44

היום, הראשון ביולי, נפתחה רשמית העונה השנואה עלי ביותר בעולם-עונת הקיץ האימתנית! כפי שניחשתם אני מעריצה מושבעת של עונת הגשמים הברקים והרעמים שמגיעה אלינו כל שנה לאיזה חודשיים ועוזבת אותנו מהר למען עונת השרב, הלחות והגועל נפש באופן כללי. זאת העונה שבה רוב בני ישראל בורחים להם במטוסים הרחק מן הארץ ובצדק כי החום פה פשוט בלתי נסבל!!!!!!!!!!! רק פותחים את החלון וכבר מקבלים מכת חום בפרצוף שגורמת לך לרצות לשבת במקפיא במשך כל הקיץ ולקוות שהחום לא יגיע בסופו של דבר גם לשם.

למרות החסרונות הרבים והבולטים של העונה המגעילה הזאת יש לה גם יתרון אחד ויחיד-חופששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אפשר לרבוץ בבית כל היום, לישון ביום ולבלות בלילה ולשכוח מכל דבר שאי פעם למדת בבית ספר למשך חודשיים שלמים!!! כמובן שחסרונותיו של הקיץ קצת מפריעים לחופש בכך שאין יותר מדי חשק בכלל להוציא את קצה האף מהבית בגלל הטמפרטורות הגבוהות והלחות המגעילה ואלפי האנשים שבחייהם לא שמעו על ההמצאה הנהדרת שנקראת דיאודורנט.

נכון, אפשר ללכת לים ששם אנחנו פחות מרגישים את החום כי אנחנו שקועים לנו במים קרירים ומזוהמים מלאי מדוזות אבל גם לזה יש חסרונות (חוץ מאלה שכבר הזכרתי בלי שתשימו לב). על חוף הים מסתובבים להם הרבה גברים שחושבים שספידו זה ה-בגד ים ב-ה הידיעה ולכן הם מתהדרים בו ומגעילים את הסביבה בלי שום בושה. חוץ מלובשי הספידו יש גם ערסים מעצבנים שלא צריך אפילו להסביר מה מעצבן בהם. כמובן שיש עוד חסרון מכאיב למדי-אפילו אם מורחים קרם להגנה מהשמש נשרפים!!!!!!! ואת זה אני יודעת מניסיונן האישי של הרגליים השרופות שלי. לאלה מכם שבכ"ז אחרי כל הסיבות הנ"ל לא מבינים את השנאה העמוקה שלי לקיץ הנה לכם עוד הסבר קטן וממצה-יתושים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז אלה מכם שלמרות הכל אוהבים את העונה המפלצתית הזאת-שיהיה לכם בכיף כי בישראל כידוע העונה הזאת נמשכת שנים על גבי שנים... ואלה מכם שאוהבים חורף כמוני-תהיו חזקים, תצטיידו בארטיקים, אל תזוזו מהמזגן ותקוו שהכל יעבור מהר.

קישורים

מהארכיון: שרון כותבת - גשם גשם משמים

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
מהעיפרון של שרון

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.