עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

"הטור ללא שם באופן זמני" מס 6
מעכשיו זה רשמי! הטור של באבלס מקבל שם! מעתה שמו בישראל יהיה "הטור ללא שם באופן זמני" (והפעם גליון מספר 6).

מאת: באבלס
12.9.2006 18:13

כמובן גם השבוע... קישור לארכיון הטור בתחתית העמוד!

שלווווווום לכם. הפעם אני רוצה לפתוח בהודעה: מהיום, הטור שלי יקרא "טור ללא שם באופן זמני" באופן קבוע. ואני גם רוצה לציין שזה רק בגלל שלא הצעתם לי שמות אחרים לטור.

זוכרים שלפני כמה שבועות סיפרתי לכם על מישהי שהייתה קצת מגעילה אחרי שהיא שמעה שאני בלונדינית? (יש עכשיו ארכיון, אם אתם לא זוכרים אז תחפשו). לצורך העניין נקרא לה אפריל (כמו אפריל מ\"צבי הנינג´ה\". וגם כמו החודש שבא לפני מאי... והמבין יבין). בכל אופן, ביום שישי הייתי במסיבת סלסה (תנסו פעם לרקוד סלסה, זה ממש כיף) וגם אפריל הייתה שם. ומסתבר שהיא לא כזאת מגעילה ומעצבנת כמו שחשבתי. היא דווקא הייתה דיי נחמדה. ולמה אני מספרת לכם את זה? משתי סיבות:

סיבה ראשונה, כדי שתלמדו לא לשפוט אנשים כל כך מהר. דברו אתם קודם, תכירו אותם קצת, ואז תחליטו, כי יכול להיות שהם לא מה שאתם חושבים.

סיבה שנייה: מכיוון שזהו טור שעוסק בבלונדיניזם, חשבתי שכדאי לספר לכם, שאני חושבת שגם היא, אפריל, בלונדינית (סמויה, כמובן. למרות ששמעתי שהיא מבהירה את השיער...). בכל אופן, שמתי לב במהלך הערב, שהיא דיי טיפשה, וכך הגעתי למסקנה שהיא בלונדינית (למקרה שאי פעם חשבתם איך מגלים בלונדינים סמויים- פשוט תשימו לב לפרטים הקטנים).

ובכן, לאחר המסיבה חשבתי לי: למה היא התנהגה אלי ככה אחרי ששמעה שאני בלונדינית, אם גם היא בלונדינית? והגעתי למסקנה הבאה:

נכון יש אנשים הומופובים, שהם הומופובים רק בגלל שהם הומואים בארון? ובכן, אפריל היא בלונדינית בארון ולכן היא בלונדיפובית! כמה חבל שיש אנשים כאלה... בלונדינים הם אנשים מקסימים, אז אל תהיו בלונדיפובים, כי אז אתם סתם מפסידים.

בהזדמנות זו אני גם רוצה לומר, שהומופוביה זה דבר רע אז אל תהיו כאלה! תקבלו גם אנשים ששונים מכם. רק לבנות יש זכות לשנוא הומואים, וזה רק בגלל שהם בדרך כלל נורא חמודים, והעובדה שלעולם לא נוכל להיות אתם שוברת את ליבנו...

איזה טור חינוכי זה היה... לא שמתם לב, אבל בזמן שקראתם הוחדרו לכם מסרים לתת-הכרה. והנה עוד מסר לתת-הכרה: לכו לראות את המופע של אייל קיציס וטל פרידמן, \"כיפה אדומה\" (זה שווה את ה80- ש\"ח, וגם תגלו איך מחדירים מסרים לתת-הכרה).

לקינוח אני רוצה לספר לכם על אחד מהאנשים היותר יפים בעולמנו הקטן: אורלנדו בלום (אמנם הוא לא בלונדיני, אבל יש לו פיאה בלונדינית ב\"שר הטבעות\", זה מספיק קרוב). בכל אופן, הוא פשוט בנאדם יפה, ואני גם בטוחה שהוא שחקן טוב, למרות שלא ראיתי אף סרט שלו. לכו לראות \"שר הטבעות\" ותודיעו לי אם אני צודקת.

והנה לכם לסיום, הציטוט השבועי. הפעם בחרתי אחת מהסיסמאות של התנועה הרביזיוניסטית בזמן שהם הפגינו ליד הכותל המערבי (היה לי היום מבחן בהסטוריה... זאת הסיבה היחידה שאני יודעת את זה. ואם אני כבר בסוגריים, אני גם רוצה לציין, שבחירת הציטוט לא מצביעה על נטיותיי הפוליטיות):

"הכותל כותלינו, הבוז לממשלה!"

קישורים

ארכיון הטור

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.