עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

הטור ללא שם באופן (כבר לא!) זמני
הטור השבועי של באבלס - הפרק הרביעי! (שימו לב ארכיון הטור נפתח היום!)

מאת: באבלס
29.1.2002 0:00

מהיום נפתח ארכיון הטור של באבלס - ראו תפריט קישורים בסוף הכתבה

שלוווווווווווווום כולם, מה המצב?

אז ככה: לכל אלה שעדיין לא הבינו שלא תמיד רואים על בלונדינים שהם טיפשים (זה מה שעושה אותם סמויים), הנה לכם הסבר מהמציאות: ביום שישי היה לי ולחבריי העונג לקבל תעודות. אני, כידוע, בלונדינית, אך למתבונן מהצד אני לא אראה טיפשה כלל. וזאת בגלל שחוץ מספרות (שקיבלתי 88), תנ\"ך (89) ומתמטיקה (86), כל שאר הציונים שלי היו מעל 90, והממוצע שלי הוא 90.5. באמת שלא התכוונתי להישמע שחצנית, אבל רציתי להוכיח לכם שלמרות שאני בלונדינית, לא רואים את זה עלי. אבל נעבור נושא, לפני שתתחילו לשנוא אותי...

ובכן, היום בחרתי לקשקש לכם בשכל על מה שאני עומדת לעבור ביום חמישי (אתם קוראים את הטור שלי מתוך בחירה אז בעיה שלכם שאני מוציאה את זה עליכם). אתם בוודאי תוהים לעצמכם \"מעניין מה יש ביום חמישי...\" ובכן, ביום חמישי יש לי (טאם טאם טאם) צו ראשון!!! הקטנים מביניכם (כמו חברתי היקרה, מיכל...) בטח לא מבינים על מה כל ההתרגשות כי אתם עוד רחוקים מזה. אלה שכבר עברו את זה (כמו חברתי היקרה, שלהב) בטח יודעים למה אני מתכוונת, אבל חושבים לעצמם \"זה לא כזה נורא\". ואלה שעוד לא עברו את זה אבל יעברו בקרוב (כמוני) יודעים בדיוק מה אני מרגישה ומרגישים אותו הדבר.

ועכשיו לתגובות שלי: נתחיל מהקבוצה האחרונה- אלה שנמצאים במצב שלי: כל מי שכבר עבר את זה אמר לי שזה באמת לא כל כך נורא (אני אודיע לכם בשבוע הבא אם זה נכון). הקבוצה השנייה- אלה שכבר עברו את זה (שלהב וחבריה): בקרוב אני אצטרך אליכם... ולקבוצה השלישית, אני רוצה לפנות באופן אישי לחברות שלי (מיכל ולימור- כן, אני מתכוונת אליכן): אתן בטח צוחקות, אבל כשאתם תקבלו צו ראשון אני כבר אהיה הרבה אחרי זה! ואז אתן תפחדו ואני לא אתמוך בכן כמו שאתן לא תמכתן בי (חוץ משרון, כי היא כן תמכה בי)!

טוב, נראה לי שטיפה הגזמתי... אני לא עד כדי כך מפחדת (האמת, אני ממש רוצה כבר לעבור את זה ושזה יהיה מאחורי).

אגב, סליחה על כל הפניות האישיות (ללימור, מיכל, שרון ושלהב...) אבל אני עדיין חושבת שאף אחד לא קורא את הטור הזה חוץ מהן ועוד מספר מועט של אנשים, ולא איכפת לי מה עידן אומר (עוד פנייה אישית...). אבל אם בכל זאת אתם לא מכירים אותי אז תודיעו לי כדי שאני אפסיק (איי סי קיו: 142556017), וגם תספרו לחברים שלכם על הטור, כי זה באמת אחלה טור וחבל שאף אחד לא קורא אותו...

ולסיום, החלטתי שמהיום כל טור יסתיים בציטוט בעל משמעות עמוקה יותר שלא אומר כלום. הציטוט שאני אשאיר אתכם אתו הפעם הוא מהספר \"הארי פוטר וחדר הסודות\", אבל הוא הוזכר גם ב\"האסיר מאזקאבאן\":

\"Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain\".

קישורים

ארכיון "הטור ללא שם באופן זמני"

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
הטור ללא שם באופן זמני

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.