עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > אקטואליה > כתבה

מתקפת טרור במצרים
פיצוץ עז נשמע סמוך לשעה 22:00 במלון הילטון טאבה במצרים. עדי ראיה מדווחים על 2 פיצוצים נוספים באזור ראס א-שטן. המשטרה נערכת לקלוט נפגעים בצד הישראלי של הגבול. דיווחים מדברים על כ-30 הרוגים ויותר מ-100 פצועים.

מאת: מערכת מולטי נט
7.10.2004 22:54

מתקפת טרור במצרים

פיצוץ עז נשמע סמוך לשעה 22:00 במלון הילטון טאבה במצרים. ע"פ ההערכות, מדובר בפיגוע בעזרת מכונית תופת. בתחילה דווח ע"י גורמים רשמיים במצריים כי מדובר בפיצוץ בלוני גז, ככל הנראה זהו מידע שגוי. זמן מה לאחר הפיצוץ במלון אירעו 2 פיצוצים נוספים במצרים, באזור ראס א-שטן. ע"פ דיווחים אחרונים ידוע על לפחות כ-30 הרוגים ויותר מ-100 פצועים באירוע. עוד דווח על עשרות נפגעים שעדיין לכודים בהריסות המלון.

צוותי מד"א מדווחים מטאבה על עשרות נפגעים. פצועים הועברו לבית החולים "יוספטל", שנערך במתכונת חירום. כל הצוותים הרפואיים הוזעקו מהבית. לבית החולים הגיעו עד כה 45 פצועים - אחד קשה, חמישה בינוני ו-39 קל". בבית החולים יוספטל נפתח קו חירום מיוחד בעקבות האירוע. מספר הטלפון הינו 1255175.

חדר המצב של משרד החוץ נכנס למתכונת חירום. שר החוץ הנחה את הנציגים בשגרירות בקהיר להגיע למסוף הגבול בטאבה. כמו כן נשלח נציג מהארץ למסוף על מנת לסייע למי מהישראלים שמעוניין לחזור לישראל.

פיצוץ במלון הילטון טאבה

סמוך לשעה 22:00 אירע פיצוץ במלון הילטון טאבה במצרים. הערכות שונות מדברות כי מדובר בפיגוע באמצעות מכונית תופת. יגאל, עד ראייה, סיפר לחדשות 10 כי חלק גדול מהמלון קרס. מדובר על החלק הקידמי של המלון לגובה של עד 10 קומות. על פי העדות, חלקים גדולים מהמלון עדיין עולים באש. שחר זייד, מפקד כוחות הכיבוי באילת, אישר לערוץ 10 כי החלק המערבי של המלון קרס. עוד אישר כי עדיין לכודים במלון נפגעים רבים וכעת מתבצעות פעולות לחילוצם.

עשרות ישראלים מנסים בדקות אלו לעבור את הגבול חזרה לישראל. הישראלים נתקלים בקשיים מהצד המצרי אשר אינו מאפשר מעבר חופשי לישראל. בצד הישראלי התקבלה הנחייה להעביר באופן חופשי את כל הישראלים שמעוניינים להכנס לישראל - אם ובלי דרכונים. המעבר למצרים מישראל נאסר באופן מוחלט, פרט לכוחות הצלה.

הפיצוצים בראס א-שטן

ישי אלהרר, עד ראייה לפיצוץ השני בראס א-שטן, אישר לערוץ 10 כי אכן אירע פיצוץ במקום. בדקות האחרונות מתנהלים מגעים בין ישראל למצרים כדי לאפשר לכח חילוץ ישראלי לנחות בראס א-שטן כדי לעזור בתפעול האירוע. דיווחים מצריים מדברים על 40 נפגעים אשר פונו בעקבות הפיצוצים בראס א-שטן.

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
הטרור הפלסנטיני

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.