עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > מחשבים ואינטרנט > כתבה

טלויזיה באינטרנט
נשק חשוב בתחרות על צופי הטלוויזיה הוא האינטרנט. לקראת תחילת שידורי ערוץ 10 יצאנו לבדוק מה מצב אתרי הטלוויזיה.

מאת: מולטי נט מערכת
24.1.2002 0:00

למרות המצב בענף ההיי-טק על דבר אחד אי אפשר להתוכח. המחשב בכלל והאינטרנט איתו לוקחים חלק שהולך וגדל בחיינו, דבר שהופך אותו ל\"נשק\" פירסומי חשוב. לא נגזים אם נאמר שמיליוני אתרים מסחריים קיימים ברשת ובינהם גם אתרי הטלויזיה. שום ערוץ טלויזיה שמכבד את עצמו לא ירשה שלא יהיה לו ייצוג ברשת. לכן זמן די רב אנו עדים לתופעה שהולכת ומתרחבת של פתיחת אתרי טלויזיה באינטרנט. זה התחיל עם חלוצי אתרי התוכן הטלויזיוניים (ולא סתם אתר מייצג) כמו האתר של ערוץ הילדים הקלאסי ונמשך וגדל. לקראת תחילת שידורי ערוץ \"ישראל 10\" (ביום שלישי, 28.01.02) החלטנו לבדוק כיצד התכוננו למלחמה עם הערוץ המסחרי החדש, זכיניות הערוץ המסחרי הישן, ערוץ 2 וכיצד מתכונן ערוץ 10 למלחמה על הצופים, שאליה הוא נכנס. לפניכם התוצאות:

נפתח עם הערוץ השני. מכיוון ששלוש זכייניות מחזיקות בו לבנתיים (קשת, רשת וטלעד), נוצרו 3 אתרים, אחת לכל זכיינית. (קיימים גם אתרים נוספים של הרשות השנייה ושל הטלויזיה החינוכית אבל עליהם לא נדבר מכיוון שהם אתרים קטנים יחסית).

עם כן נתחיל עם האתר של \"שידורי קשת\" אשר מקבל ציון 10 בעבור אתר לערוץ טלוויזיה. העיצוב של האתר יפה, קל להתמצא בו, הוא גדול, מכיל מידע רב, מבצעים ופיעילויות אינטרקטיביות לגולשים (צאט קולי עם כוכבי הערוץ, רקעים למחשב להורדה, כתבות ועוד....) וכמובן, לוח שידורים. האתר מתדעכן יחסית הרבה. כתובת האתר: www.keshet-tv.co.il.

ונמשיך עם האתר של רשת שמקבל את הציון המכובד 9. האתר מעוצב יפה וקל לשימוש, הוא מכיל מידע על התוכניות, \"הכוכבים\" ולוח שידורים כמו האתר של שידורי קשת אבל לא מכיל תוכן מעבר לזה. הוא גם נותן לגולש אפשרות לקחת חלק פעיל אך הרבה פחות מאשר באתר של \"שידורי קשת\". דבר יפה, אבל לא כל כך הכרחי, שעשו ב\"רשת\" הוא שבאתר ניתן לצפות בשידורי הטלוויזיה בשידור חי (הפרש של כמה שניות) - כמובן לא מומלץ לבעלי קו איטי או כל אחד שיכול לפתוח טלוויזיה ולצפות בשידורים. כתובת האתר: www.reshet-tv.co.il.

והאתר האחרון מבין זכייניות ערוץ 2: האתר של טלעד. החודש (סוף סוף) נזכרו בטלעד שקיים דבר כזה שנקרא אינטרנט ונפתח אתר לטלעד. האתר מקבל ציון 7 (וגם זה בדוחק). כמו שמצויין באתר, הוא מכיל \"מידע בסיסי על החברה\" ונראה שהוא מיועד יותר למפרסמים ובעלי המניות מאשר לצופי הערוץ (אולי הם חשובים אבל גם הצופים, אם לא יותר, חבל...). האתר מכיל מידע בסיסי ביותר על התוכניות, \"הכוכבים\" ולוח שידורים. העיצוב של האתר נסבל אך נראה כי לא הושקעו בו מאמצים רבים מדי. הג\'ינגל הבלתי-פוסק של טלעד ברקע, למרות נחמדותו, עולה על העצבים בפעם השלישית - לא סימפטי! טעון שיפור. כתובת האתר: www.telad.co.il.

ולסיום: האתר של ערוץ 10, או יותר נכון אי-אתר לפחות לבנתיים. קיים לערוץ כתובת (www.israel10.tv) עם הלוגו של הערוץ וכתובת דואר אלקטרוני לקבלת מידע אך אתר של ממש עדיין אין. אולי עם פתיחת הערוץ יפתח גם האתר. נחכה ונראה.

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.