עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

מהעיפרון של שרון: סיום תיכון-כיף?
שרון חוזרת ובגדול! והפעם: האם לסיים ללמוד זה טוב או רע? היא כותבת. אתם תחליטו!

מאת: שרון
4.11.2003 3:04

שלום לכל האנשים, האנשות ואלה שנתקעו איפשהו במהלך האבולוציה. היום נדון בנושא השנוי במחלוקת של סיום תיכון. חצי שנה כבר עברה מאז שסיימתי תיכון ועדיין לא החלטתי מה אני מרגישה בנושא.

מצד אחד-יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!! אחרי 12 שנה של לימודים, שיעורים, מבחנים ואינספור מורים מגעילים אני סוף סוף חופשייה! במשך כמה חודשים אני רואה את הבוקר לפני שאני הולכת לישון והמתמטיקה היחידה שאני עושה זה כשאני מחשבת כמה זמן נשאר עד שמתחיל פיים אקאדמי (תוכנית גדולה). החיים בלי בגרויות הם בהחלט חיים יפים, שלא לדבר על בריאים. כל הלחץ של תקופת המבחנים לא עושה טוב לאף אחד...

מצד שני – באמצע יולי נפרדתי מ-250 אנשים שראיתי כל יום בבית ספר, נפרדתי מהמורים המעטים שבאמת היה אכפת להם ואמרתי יפה בה ביי למקום שבו הרצתי קטעים במשך שלוש שנים. לא תהיה יותר מורה לספרות שפורקת עלינו את התסכולים המיניים שלה (ככה זה כשנשואים לרב רפורמי), לא יהיו שיעורי אנגלית שבהם לא הבנו מילה ממה שהמורה אמרה (אנחנו באמת לא אנשים טיפשים, המבטא של המורה היה ממש מוזר) ולא יהיו יותר שיעורי ספורט שבהם הפעלנו את היצירתיות שלנו בחיפוש אחר דרכים להימנע מריצות.

שלא לדבר על העובדה שאת התיכון הקטן והנחמד מחליף הצבא. נכון, עוד לא ממש התנסיתי בזה אבל בכל זאת אין לי זכרונות טובים מכל דבר שקשור לצבא. דווקא בצו ראשון היה בסדר. אבל למה לקרוא לי חמש פעמים לעוד בדיקות? מה אני, איזה חייזר?

מה שבטוח-עדיף להמשיך עוד כמה שנים בתיכון מאשר ללכת למקום שבו צועקים עליך בלי סיבה ותוקעים אותך באוהל. שוב, זה לא ניסיון שלי, הכל על סמך עדות של חברה שלי שהתגייסה לפני שבוע וחצי. מסמך אנושי מזעזע, אין ספק.

בקיצור, התקופה הכי טובה זו התקופה שבה אני נמצאת כרגע. כלומר, הזמן בין סיום התיכון לצבא. אתה לא צריך לעשות כלום, לא דואגים לכלום ופשוט מעבירים זמן בכיף. כל אלה מכם שנמצאים בתקופה הזאת-תנצלו אותה כמו שצריך. סביר להניח שבחיים לא יהיה לכם יותר חופש כזה.

ובנימה אופטימית זאת אני אסיים. תודה לכל מי שקרא את הכתבה(עידן). מי שרוצה לקלל, להשמיץ ולהרביץ מוזמן להשאיר את תגובתו.

תגובות

 [הוספת תגובה] 

1. בבקשה!
עידן 11/4/2003 4:00:56 AM

2. פשוט מועלה!
justBU 11/5/2003 1:09:57 AM

3. אחלה בחלה
shony 1/11/2004 5:59:14 PM

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
מהעיפרון של שרון

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.