עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

הטור ללא שם באופן זמני (עדיין!) - פרק 3
באבלס (הבלונדינית הסמוייה) חוזרת!! והפעם דנה בשאלה האם ומיהם הבלונדיניים הסמויים ב\"הארי פוטר\" (ודברים נוספים, כמובן).

מאת: באבלס
21.1.2002 0:00

חשבתם פעם מה עובר על בלונדינית במצוקה? איזה ייסורים עוברים עליה... גם טיפשה וגם במצוקה... סתם הרהור שרציתי לחלוק אתכם.

ונעבור לנושא שלנו היום: הארי פוטר. בעקבות סיום \"הארי פוטר והאסיר מאזקבאן\" בפעם השנייה, חשבתי לעצמי על הספרים (המדהימים) של הארי פוטר ופתאום הבנתי שאין בלונדינים ב\"הארי פוטר\"! אני לא מתכוונת, כמובן, לבעלי השיער בלונדיני, כי לא כולם בלונדינים גם בנפש. אני מתכוונת לבלונדינים אמיתיים, כמו אורלי ויינרמן (שבמקרה גם יש לה שיער בלונדיני).

ובכן, הדבר הציק לי מאוד, אז פניתי לחברתי הטובה והחכמה (היא לא בלונדינית), שרון, שבמקרה גם כותבת לפעמים באתר (אז תקראו מה שהיא כותבת!). כפי שכבר ציינתי, שרון היא נערה מתבגרת (בדיחה פרטית) חכמה ביותר, והיא פקחה את עיניי! יש בלונדינים בהוגוורטס, והרבה! לבלונדינים יש בית משלהם! (לבורים מביניכם שלא קראו את הספר, יש בהוגוורטס, שהוא בית ספר לקוסמים, ארבעה בתים: גריפינדור, רייבנקלו, האפלפאף וסלית'רין). כמובן שהבית עליו אני מדברת הוא האפלפאף. הרי כולם יודעים שגריפינדור אמיצים, רייבנקלו חכמים וסלית'רין רעים. את האפלפאף מסווגים כטובי לב, אבל אפשר למצוא רמיזות לכך שזאת בעצם דרך נחמדה להגיד שהם טיפשים.

בלונדיני נוסף ששרון מצאה (היא יותר טובה ממני במציאת בלונדינים סמויים) הוא לא אחר מאשר גילדרוי לוקהארט, מהספר השני. אבל לוקהארט הוא מהבלונדינים המעצבנים והמאוהבים בעצמם, אלה שכולם שונאים (גם אני), ולכן אני לא ארחיב עליו את הדיבור. מי שרוצה לדעת עוד, שיקרא.

שרון ואנוכי ניסינו למצוא עוד בלונדינים בספר (מה עוד יש לנו לעשות בשיעור היסטוריה?), אבל אחרי איזה חצי דקה הגענו למסקנה שבית שלם של בלונדינים בהוגוורטס זה מספיק, והפסקנו. אם גם לכם יש שיעור היסטוריה משעמם ואתם מוצאים עוד בלונדינים, אז תודיעו לי באיי סי קיו (142556017). ואתם גם יכולים באותו זמן ל-ה-צ-י-ע ש-מ-ו-ת ל-ט-ו-ר!!!! בבקשה!!!! זה כבר הטור השלישי ועדיין אין לי שם... So tragic... (עוד בדיחה פרטית... פשוט תתעלמו).

בכל אופן, אני עומדת לקרוא עכשיו את \"ההוביט\", ואחר כך את \"שר הטבעות\", אז אם אני אמצא שם בלונדינים אני כבר אודיע לכם.

לפני שאני מסיימת, אני רוצה להתנצל על הבדיחות הפרטיות שהשחלתי פה הפעם. אבל מכיוון שנראה לי שמספר מצומצם של אנשים קורא את הטור הזה, ו99%- מהמספר המצומצם הזה זה חברות שלי, אני לא חושבת שזה עקרוני. אם בכל זאת אתם לא מכירים אותי ואתם נוראאא רוצים לדעת מה הקטע של הבדיחות הפרטיות, תשאלו אותי.

עכשיו אני נאלצת לסיים וללכת ללמוד למבחן במתמטיקה (אמנם אני בלונדינית, אבל בחמש יחידות), אבל אל דאגה! אני אחזור בשבוע הבא!

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
הטור ללא שם באופן זמני

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.