עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > אקטואליה > כתבה

ערוץ 10: בנתיים ממשיכים לשדר כרגיל
לאחר שאתמול הוחלט שהערוץ יכנס למתכונת מצומצמת, הוחלט בדריקטריון ערוץ 10 להמשיך בשידורים כרגיל (לפחות השבוע).

עדיין לא הסוף!

מאת: מערכת מולטי נט
31.3.2003 11:49

יו"ר ערוץ 10, יוסי מימן, החליט לדחות את הפניה לבית המשפט ולשקול במהלך השבוע הקרוב האם ניתן להימנע ממהלך הקפאת הליכים. בכך נעתר מימן לבקשת דירקטורים במועצת המנהלים ובכירי ענף הפרסום, שנפגשו עמו הערב אתמול (ראשון). נוכח ההחלטה החדשה ימשיך הערוץ לשדר במתכונתו המלאה, וימנע מפניה לבית המשפט.

בישיבת הדירקטוריון שנערכה אתמול, הודיע מימן כי לא ימשיך לממן מכיסו פעילות מלאה של ערוץ 10. יתר בעלי המניות בערו סירבו לדרישתו להשתתף במימון המשך פעילות הערוץ ועל כן החליט הדירקטוריון לבקש בימים הקרובים מבית המשפט הליכי הקפאה מול הנושים. מהלך זה נועד כדי "לאפשר פסק זמן למצות תכנית שיקום וסדרת מהלכים שיאפשרו מיצוי הישגי הערוץ עד כה". תהליך זה, כאמור, נדחה לעת עתה.

התגלגלות האירועים
ערוץ 10 עלה לאוויר לפני כשנה. עם עלייתו לאוויר איכזב הערוץ כשסיפק נתוני רייטינג נמוכים. במהלך הזמן עלו שיעורי הרייטינג של הערוץ. אומנם באופן מתון אך עלייה היא עלייה. למרות העלייה המשיך הערוץ להפסיד כספים. ע"פ הערכות ודיווחים, הפסיד הערוץ 8 מליון שקלים בכל חודש.

בסוף שבוע שעבר הודיע בנק לאומי שהוא מפסיק את האשראי של הערוץ. השלכות של הכרזה זו היא שללא מימון נוסף, עתידו של הערוץ נתון בשאלה. בעקבות ההודעה נתכנסה ישיבה דחופה של דיקטריון הערוץ. בנוסף הוחלט תחילה שהערוץ יעבור למתכונת מצומצת: הפקות המקור הוקפעו ומעתה הערוץ ישדר סדרות רכש ומשדרי אקטואליה בלבד. לעת עתה, החלטה זו נדחתה.

פרידה בשידור חי
ע"פ ההחלטה שנדחתה לעת עתה, יוקפעו כל הפקת סדרות המקור של הערוץ. בינהן ניתן למנות את "רמי ורד", "זה הזמן" עם עמנואל רוזן, "המסיבה" עם יובל כספין, "אבק כוכבים" עם אמיר פיי גוטמן, "EXIT" ו"אודטה".

אתמול, טרם נודע שההחלטה נדחתה, הורגשה תחושת אי הוודעות בנוגע לעתיד הערוץ בתוכנית EXIT. לאורך כל השידור הדגישו המנחים את המונח "מתישהו" כמתאר מועד קיום של כל אירוע עתידי. בסופו של השידור נפרדו המנחים וצוות ההפקה מן הצופים בתקווה שיחזרו לשידור בעתיד.

לא מאבדים תקווה
בישיבת דריקטריון שנערכה אמר מימן, המחזיק ב51% מהערוץ, כי הוא מוכן לקחת חלק במימון תקופת הביניים. כמה מבעלי המניות אמרו כי הם שוקלים להצטרף למשימה זו, ויתנו תשובה סופית לאחר שילמדו את הנתונים. מימן אמר כי "זו אינה החלטה פשוטה ולא נתקבלה בקלות, אך לאור העלויות הכבדות הנובעות מהדרישות הרגולטוריות נחסמה לפי שעה הדרך להצטרפות שותפים אסטרטגיים בלעדיהם גם גורמי המימון אינם מוכנים לקחת חלק. אני עדיין מאמין שנכונות הרגולטור לתת יד ולהעניק לערוץ 10 תנאי פתיחה סבירים שיאפשרו לו להתמודד מול ערוץ 2 המבוסס ולקיים תחרות אמיתית בשוק הטלוויזיה".

קישורים

ערוץ 10

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.