עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > אקטואליה > כתבה

גם היום: שיבושים במשק; הלימודים מתקיימים כסדרם
גל השביתות במשק נמשך: עיצומי ועדי העובדים בשירות המדינה ימשכו והחל מהיום הרשויות המקומיות יצטרפו לשביתה. הלימודים ייתקימו כסדרם.

מאת: מערכת מולטי נט
30.3.2003 22:35

הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ מצטרפות היום (שני) לצעדי המחאה נגד התוכנית הכלכלית והן משביתות את כל שירותיהן לאזרחים. לא תיהיה קבלת קהל, לא יבוצע איסוף האשפה מהבתים ותופסק עבודת פקחי החנייה. בנוסף, ייעדרו מעבודתם אנשי מינהלה וסיוע במוסדות חינוך, המשתייכים לרשויות המקומיות. הלימודים, לפי שעה, ייתקימו מחר כסדרם.

בהמשך לשביתה שהחלה אתמול במגזר הציבורי, במשרד הרווחה לא תהיה קבלת קהל, העובדים לא יענו לטלפונים ולא תתבצע העברת תקציבים למוסדות רווחה התלויים במשרד. זאת במחאה על החלטת הממשלה לפצל את משרד העבודה והרווחה.

בנוסף, סגורים לקהל כל לשכות התעסוקה, סניפי הביטוח הלאומי, משרדי הרישוי (אין הנפקת רשיונות נהיגה חדשים ושינויי בעלות על רכב), לשכות רישום האוכלוסין של משרד הפנים (לא מונפקים תעודות זהות ודרכונים) ולשכות רישום המקרקעין (טאבו).

"אסור להיכנע להיסתדרות"
זאב וינר, נשיא לשכת ארגוני העצמאים, קרא לכל המעסיקים במשק לצאת למאבק חריף בהסתדרות. וינר קרא לשר האוצר, בנימין נתניהו, לא להיכנע להסתדרות גם במחיר של שביתות ועיצומים ולהביא את התוכנית המקורית לאישור הכנסת. לדבריו, "המגזר העסקי לא מוכן יותר לשלם את מחיר המנגנון המנופח של המגזר הממשלתי והציבורי".

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.