עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > אקטואליה > כתבה

ערוץ 10: האם זה הסוף? מימן לא איבד תקווה
הפקות המקור של הערוץ כבר הוקפעו והערוץ עבר למתכונת מצומצמת. האם זהו סופו של ערוץ 10? מימן, המחזיק בשליטה בערוץ (51%), לא איבד תקווה

לא רוצים להיפרד

מאת: מערכת מולטי נט
30.3.2003 18:54

ההערכות לגבי גורלו של ערוץ 10 משתנה בהתאם לכתבה אותה קראתם. אם קראתם וואלה!-The Marker, הרי שערוץ 10 צפוי להסגר בימים הקרובים. לעומת זאת, אם חפצה נפשכם לקרוא גלובס או Ynet, אז לערוץ נותרו עוד מספר חודשים (עד חודש מאי-יוני). סביב נושא אחד ישנה הסכמה: מצבו של הערוץ רע.

התגלגלות האירועים
ערוץ 10 עלה לאוויר לפני כשנה. עם עלייתו לאוויר איכזב הערוץ כשסיפק נתוני רייטינג נמוכים. במהלך הזמן עלו שיעורי הרייטינג של הערוץ. אומנם באופן מתון אך עלייה היא עלייה. למרות העלייה המשיך הערוץ להפסיד כספים. ע"פ הערכות ודיווחים, הפסיד הערוץ 8 מליון שקלים בכל חודש.

בסוף שבוע שעבר הודיע בנק לאומי שהוא מפסיק את האשראי של הערוץ. השלכות של הכרזה זו היא שללא מימון נוסף, עתידו של הערוץ נתון בשאלה. בעקבות ההודעה נתכנסה ישיבה דחופה של דיקטריון הערוץ. בנוסף עבר הערוץ למתכונת מצומצת: הפקות המקור הוקפעו ומעתה הערוץ ישדר סדרות רכש ומשדרי אקטואליה בלבד.

מטרת המהלך היא לחסוך בהוצאות הכספיות עד לקבלת ההחלטה בקשר לעתידו של הערוץ. ישיבת הדירקטוריון המכריעה צפויה להתכנס הערב, ובה יודיעו בעלי המניות האחרים ליוסי מימן האם הם מוכנים להשתתף במימון הערוץ. בימים הקרובים, בתום ישיבת הדירקטוריון ובסיום ההתייעצויות המתבקשות, תחליט הנהלת ערוץ 10 באשר לצעדיה ולתוכן שישודר בערוץ.

פרידה בשידור חי
בעקבות ההחלטה להקפיא את הפקת סדרות המקור, יופסקו לעת עתה שידורן של סדרות רבות. בינהן ניתן למנות את "רמי ורד", "זה הזמן" עם עמנואל רוזן, "המסיבה" עם יובל כספין, "אבק כוכבים" עם אמיר פיי גוטמן, "EXIT" ו"אודטה".

בתוכנית האחרונה (לפחות לבנתיים) של EXIT, הורגשה תחושת אי הוודעות בנוגע לעתיד הערוץ. לאורך כל השידור הדגישו המנחים את המונח "מתישהו" כמתאר מועד קיום של כל אירוע עתידי. בסופו של השידור נפרדו המנחים וצוות ההפקה מן הצופים בתקווה שיחזרו לשידור בעתיד. סיפור עצוב.

לא מאבדים תקווה
בישיבת דריקטריון שנערכה אמר מימן, המחזיק ב51% מהערוץ, כי הוא מוכן לקחת חלק במימון תקופת הביניים. כמה מבעלי המניות אמרו כי הם שוקלים להצטרף למשימה זו, ויתנו תשובה סופית לאחר שילמדו את הנתונים. מימן אמר כי "זו אינה החלטה פשוטה ולא נתקבלה בקלות, אך לאור העלויות הכבדות הנובעות מהדרישות הרגולטוריות נחסמה לפי שעה הדרך להצטרפות שותפים אסטרטגיים בלעדיהם גם גורמי המימון אינם מוכנים לקחת חלק. אני עדיין מאמין שנכונות הרגולטור לתת יד ולהעניק לערוץ 10 תנאי פתיחה סבירים שיאפשרו לו להתמודד מול ערוץ 2 המבוסס ולקיים תחרות אמיתית בשוק הטלוויזיה".

קישורים

ערוץ 10

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.