עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

הטור ללא שם באופן זמני - פרק 2
באבלס חוזרת עם הפרק השני והפעם בדרך לשיוויון לצהובי השיער.

מאת: באבלס
14.1.2002 0:00

שלום לכולם, באבלס, הבלונדינית האהובה עליכם חזרה. הפעם אני רוצה לפתוח בשאלה. שימו לב, זאת שאלה קצת מתוחכמת: מה קורה? תחשבו על זה קצת, קחו את הזמן.

לאחר שהתשתי אתכם בשאלה, נעבור לעניינינו. אני רוצה לספר לכם על משהו שקרה לי היום. אז ככה: חברה שלי סיפרה למישהי שהיא מכירה על היותי בלונדינית. אני לא אספר לכם מה בדיוק היא אמרה (בעיקר כי אני לא זוכרת), אבל שמתי לב שמשהו ביחס שלה היה קצת מתנשא ונורא לא נחמד. ולכן אני פונה עכשיו אליכם, הברונטים, ושואלת: האם בגלל שאני בלונדינית זה אומר שאין לי רגשות? זה אומר שאפשר לצחוק עלי ואני לא אפגע? לכל אלה מכם שמהנהנים עכשיו וחושבים בלבם \"כן\", אני רוצה לומר: אז זהו, שלא!! אנחנו, הבלונדינים (גם הסמויים), סבלנו ונסבול כל חיינו מבדיחות (שבדרך כלל, אנחנו גם ככה לא מבינים - אבל אל תגלו!) של ברונטים. אמנם אומרים שהכל נובע מתוך קנאה לשיערנו, אבל אנחנו עדיין נפגעים! זה שאנחנו טיפשים לא אומר שאנחנו לא רגישים!!

לכן, אני רוצה לבקש מכם: תנו לבלונדינים לחיות! הושט יד לבלונדיני (גם הסמוי)! כולנו שונים וכולנו שווים, גם אם חלקנו טיפשים יותר מאחרים! (הולך לי היום עם המשפטים האלה... צריך לעשות מהם סטיקרים).

רק כדי להוכיח לכם עד כמה שטיפשות לא משנה, הנה מספר דוגמאות לבלונדינים החזקים בעולם: קודם כל, ישנה באבלס מהפאוורפאף גירלז (שיש לה, אגב, אחלה שם), בלונדינית קטנטנה אך בעלת כוחות מופלאים וכשרון ציור מדהים (זה לא קשור, אבל לא משנה). ואם אנחנו כבר בקטע של מצויירים, בלונדיני נוסף הוא ג'וני בראבו המקסים, וכל מי שאי פעם ראה פרק בסדרה שלו יודע עד כמה הוא בלונדיני (ואם לא ראיתם- רצו מיד למסך!). בנוסף, ישנה מדונה (כשהיא בלונדינית) ואין צורך לציין מי ומה היא. וישנו, כמובן, ג'סטין המתוק וההכי גאה שיש (אמנם בריאן יותר שווה, אבל הוא לא בלונדיני). ולבסוף, בר רפאלי (אמנם אני לא בטוחה שהיא בלונדינית טבעית, אבל גם אם לא היא בטוח אחת סמויה).

בכל אופן, אני מקווה ששכנעתי אתכם שבלונדינים הם כן בעלי רגשות, ושלא תיפגעו בהם יותר. ואם לא אז אני מקווה ששכנעתי אתכם שהם בעלי עוצמה, ואם תפגעו בהם הם יפגעו בכם הרבה יותר. אגב, אם בא לכם להגיב, תכתבו לי לאיי סי קיו: 142556017 (ותתנו לי הצעות לשם לטור!!!) (אני עכשיו במצב ). ניתן לפנות גם דרך הדואר האלקטרוני שמפורסם תחת קישורים ("שלחו תגובה לכותב").

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
הטור ללא שם באופן זמני

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.