עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > כתבה

שחררו את המעגל החסום
שרון דורשת עכשיו ומיד לשחרר את המעגל החסום ולהניח לנעלמים להתבודד!

מאת: שרון
10.1.2002 0:00

הפעם אם לא אכפת לאף אחד אני רוצה לדון בנושא מטריד במיוחד-מתמטיקה! ל-מ-ה-?-!

כל אדם עובר בחייו מינימום 10 שנות לימוד ארוכות ומייגעות של מתמטיקה שכוללות מבחנים מגעילים, תרגילים אינסופיים והרבה הרבה דמעות.

חייבים להודות שחוץ מכמה שעות עינוי שבועיות בבית ספר אנחנו לא ממש משתמשים בידע שרכשנו בשיעורי המתמטיקה. את לוח הכפל, החיבור, החיסור ושאר הדברים הבסיסיים אני בהחלט יכולה להבין למה אנחנו חייבים למוד אבל שמישהו בבקשה יסביר לי מתי אי פעם אני אשתמש בחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי למטרות שלא קשורות לבית ספר! מתי לאחרונה יצא לכם סתם לטייל ברחוב ופתאום לתהות לעצמכם: \"מעניין מהו השטח הכלוא בין הגרף x3+7x2-3x+9 לבין ציר איקס...\" אני בטוחה שזה לא קרה לכם ואם כן-לא יזיקו לכם כמה טיפולים בהלם חשמלי.

עוד נושא שמטריד אותי הוא עניין הנעלמים שמכריחים אותנו למצוא. אני בטוחה שלכל נעלם יש את הסיבה שלו להיעלם וזאת פשוט חוצפה מצדנו להפריע לו ולמצוא אותו בכוח! למה לא לעזוב את הנעלמים בשקט ולתת להם להתבודד עם עצמם? זאת פגיעה חמורה בזכויותיהם! אם כבר מדברים על קנוניות-למה כל הזמן חוסמים מעגלים בתוך משולשים? האם המעגלים הם יצורים כל כך מופרעים ואלימים עד שצריך לכלוא אותם במשולשים כדי לרסן אותם? לא נראה לי. זאת סתם התעללות במעגלים חפים מפשע.

מכיוון שכבר הגענו לנושא של המשולשים כדאי לציין את הנושא השנוא עלי ביותר- טריגונומטריה(שמשלב בתוכו בערמומיות גם גיאומטריה). כל הסינוסים והקוסינוסים האלה רק גורמים לכאב ראש ואין דבר מעצבן יותר מלנסות להוכיח למורה סדיסט למתמטיקה ששני משולשים חופפים זה לזה בעזרת מיליון משפטים כשאפשר פשוט למדוד אותם עם סרגל! בכלל אני בטוחה שגם על המשולשים אתם לא חושבים יותר מדי. אני מניחה שבאותה הפעם שהלכתם לכם ברחוב ולא חשבתם על חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי לא נתקלתם פתאום במשולשים על המדרכה וחשבתם לעצמכם: \"אוי! משולשים! איזה מגניב יהיה אם אני אוכיח ששניהם שווי שוקיים שחופפים זה לזה!\" ממש...

אז רק דבר אחד לסיום\" תעזבו בשקט את הנעלמים ושחררו את המעגלים מהמשולשים!

נ.ב. - אלה מכם שאוהבים מתמטיקה ומחפשים את קבוצת התמיכה המתאימה שתעזור לכם לטפל בבעיה המביכה אני ממליצה על אגודת פרבול\"ה-פסיכופתים רבי בעיות ושיגעונות ללא הסבר. יש שם צוות מומחה של רופאים שיעזרו לכם להתגבר על הסטייה הזאת של אהבת מתמטיקה. בהצלחה!

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
מהעיפרון של שרון

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.