עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > נוער > כתבה

הטור ללא שם באופן זמני
טור חדש (עדיין ללא שם). והפעם: באבלס במסע אחר הבלונדינים/ות המוסווים/ות.

מאת: באבלס
8.1.2002 0:00

שלום לכם, אנשים טובים, כאן באבלס. מהיום אני אציק לכם מידי שבוע בטור השבועי שלי (ככה זה כשיש קשרים, ביקשתי טור שבועי וקיבלתי).

אז את הטור הראשון שלי אני רוצה לפתוח בוידוי: אני בלונדינית. אמנם בלונדינית במסווה, אבל בלונדינית. ולאחר הוידוי המרגש הזה אתם בטח תוהים לעצמכם \"מה זה לעזאזל בלונדינית במסווה??\". וכמובן שאני לא אשאיר אתכם ללא מענה: בלונדינית במסווה (כמובן שגם בנים יכולים להיות בלונדינים במסווה) היא למעשה בלונדינית מבפנים. האישיות בלונדינית, השיער לא. בלונדינים סמויים יכולים להיות גם אנשים חכמים ביותר, אך מבפנים הם עדיין בלונדינים טיפשים. אני מניחה שיש עכשיו כמה מתחכמים שאומרים לעצמם \"היא באמת טיפשה אם היא קוראת לעצמה טיפשה כשכולם קוראים\". אז קודם כל, אתם אלה שמדברים לעצמם, לא אני. דבר שני, אני חכמה מהבלונדינית הממוצעת. ואם אתם לא מבינים מה זה בלונדינית חכמה מהממוצע אז אולי גם אתם בלונדינים... אני אישית חושבת שזה דיי ברור.

ולאחר ההיכרות הקצרצרה הזאת, שכל מה שגיליתם במהלכה זה רק שאני בלונדינית סמויה חכמה מהממוצע, אני אגלה לכם עוד כמה דברים עסיסיים עלי, על עצמי ועל אנוכי, רק כדי שתדעו עם מי יש לכם פה עסק. אז ככה:

את שמי האמיתי אני לא אגלה לכם עדיין, תאלצו להסתפק בבאבלס. מה שאני כן אספר זה שאני בת 16, מתוסבכת כמו כל אחד אחר, מכורה לשוקולד, לסרטים מצויירים, לספרים ולמוזיקה (בעיקר רוק), ומעריצה שרופה של \"מופע הקולנוע של רוקי\". אבל מספיק לדבר עלי...

נחזור לעניינינו: אני מניחה שהבנתם מהוידוי הקטן שלי בהתחלה שהטור שלי יעסוק בבלונדיניזם, שזהו נושא רחב ונרחב. אז אם כבר התחלנו היום בנושא הבלונדינים במסווה, הנה לכם מספר דוגמאות שיסייעו לכם לאתר את אותם בלונדינים. ורק שתדעו: הדוגמאות האלה הן דוגמאות אמיתיות של בלונדינים סמויים אמיתיים (ואני רוצה לציין- לא אני) (אני גם רוצה לציין שכל קשר בין הכתוב למציאות הוא מיקרי בהחלט, למרות שהכל נכון). ולדוגמאות, שקשה לפספס, למרות שהשיער לא צהוב: המבט החולמני והמרחף שלהם, התמימות שגורמת להם לעשות דברים טיפשיים תמורת מספר שקלים בודדים, הנטייה להתלהב מדברים שרואים כל יום (כמו כלבים, למשל, או יונים), התפיסה האיטית שמתבטאת לעיתים קרובות בהבנה מאוחרת מאוד של בדיחות ברורות, ויש עוד המון דברים. אם אתם לא מכירים בלונדינים סמויים- אל דאגה! קשה למצוא אותם, וגם אם אתם כאלה בעצמכם קשה להבין את זה. אך אם אתם אכן כאלה, כשתגלו את זה כבר תפתחו ראדאר לגילוי בלונדינים כמוכם.

לסיכום, אני מקווה שהבנתם מה שניסיתי לומר, ואם לא- בעיה שלכם. אני, בכל אופן, חושבת שזה מספיק בשביל פעם ראשונה.

אגב, למקרה שלא שמתם לב, לטור שלי אין שם עדיין, אז אם יש לכם הצעות אתם מוזמנים להציע (ניתן להציע הצעות ולשלוח תגובות לבאבלס דרך תפריט \"קישורים\" שמתחת לכתבה).

תגובות

 [הוספת תגובה] 

אין תגובות לכתבה זו. להוספת תגובה לחץ/י על 'הוספת תגובה'.

פעולות

 הדפסת כתבה

קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה
הטור ללא שם באופן זמני

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.