הכי "שווים" שיש!
עונה שניה של הסדרה הפרובוקטיבית קלות, "הכי גאים שיש" עלתה השבוע. שרון מסבירה מה כל כך מושך (בעיקר בנות) לסדרה.
מאת: שרון
(77) 25/6/2002 1:42

שלום לכם בנים ובעיקר בנות!

בכתבה זו נעסוק בסדרת טלוויזיה מופלאה שנחתה השנה בארצנו ומככבת בימי שבת על מסכינו. כן, כן, כפי שכולכם ובעיקר כולכן ניחשתם אני אכן מדברת על הסדרה הכי גאים שיש! סדרה מלאה בגברברים הומואים שרוב הזמן לובשים רק חיוך גדול ומקסים. הסדרה הזאת הביאה לנו הבנות הרבה אושר ושמחה מהפרק הראשון בעיקר בגלל אחת מהדמויות הראשיות והמתוסבכות ביותר-בריאן קיני. כל בת (ותודו-גם כל בן) תסכים איתי שבריאן הוא אחד מהיצירות היותר מהממות שנוצרו אי פעם על פני כדה"א ולצפות בו פעם בשבוע במשך 45 דקות זה אחד מהעיסוקים המועדפים עלינו. לא צריך עלילה, לא צריך עוד דמויות ובכלל לא צריך שום דבר אחר חוץ מבריאן. נכון? לא נכון! ולמה? כי בסדרה אנו פוגשים גם את מייקל המתוק, ג'סטין הבלונדיני הצעיר, טד שנראה סטרייטי לחלוטין ומה לעשות גם הכי חסר חשיבות בסדרה ולבסוף יש לנו את אמט שהוא ההומו הכי מקסים עלי אדמות ואין ספק שבכל מה שקשור לאישיות של הדמויות הוא פשוט מושלם. למרות שאין ספק שגם במראה הוא בורך במספיק דברים...

אז אחרי שדיברתי על הרבה פרטים יחסית שוליים נעבור לעיקר- על מה בעצם הסדרה? ובכן, הסדרה שפתחה אצלנו עונה שנייה לפני כשבועיים מספרת לנו על חייהם של חבורת הומואים בפיטסבורג העליזה.

עכשיו נרחיב קצת על הדמויות מעבר למראה...למראות שזה יהיה קשה. יש את בריאן שדופק כל דבר שזז וכל דבר שזז רוצה לדפוק אותו כי הוא כל כך אבל כ-ל כ-ך מושלם. יש את מייקל שבאמת מנסה לחפש אהבה עם האביר האחד והיחיד אך למרבה הצער את האביר שהיה לו הוא איבד...כמה נורא. בריאן ומייקל חברים הכי טובים שבעולם אבל בריאן שידוע בשמוקיות שלו לא מראה את זה יותר מדי למרות שאנחנו יודעים שהוא אוהב אותו...

דמויות נוספות: ג'סטין-הילדון של הסדרה. כולו בן 18 והוא מאוהב נואשות בבריאן (ובפרק האחרון של העונה האחרונה גילינו שגם בריאן לא אדיש לג'סטין למרות מה שהוא (לא) מראה.

טד-ההומו המשעמם של הסדרה. עבד כרואה חשבון רוב חייו, שוכב עם מישהו פעם בעשור במקרה הטוב ואם תראו אותו ברחוב בחיים לא תנחשו מה הוא עושה בערב במועדון... (בהנחה שהיה לו מזל).

אמט-הו אמט...ההומו הכי הומואי שאי פעם נוצר. לובש חולצות בטן ורודות, מכנסי עור כתומים ומתגאה בזה! הוא החבר הכי טוב של טד והגיוני מאוד שבלי אמט טד היה קבור רב היום בבית וסופר את הדיסקים של האופרות שלו.

חוץ מההומואים הנ"ל יש לנו גם זוג לסביות בשביל הבנים ביניכם. שמותיהן בפיטסבורג הם לינדסי ומלאני. הן מאושרות עד הגג וביחד הן מגדלות ילד קטן וחמוד בשם גאס. עכשיו אתם בטח תוהים לעצמכם איך לעזאזל משתי בנות יצא ילד??? אל דאגה! אני אסביר!! גאס הוא בעצם הילד של לינדסי ובריאן. בריאן ברוב טובו מסר את הזכויות שלו על הילד למלאני (בסופו של דבר) ועכשיו שתיהן אמהות חוקיות לצוציק.

חוץ ממי שהוזכר יש גם את האמא האנרגטית של מייקל שהומואים זה התחביב שלה, דוד של מייקל שהוא (כמה מפתיע) הומו ואמא של ג'סטין שעדיין טרייה בעולם ההומואים וקצת מקשה על החיים של ג'סטין...אבל הכל מאהבה.

וזהו. זאת בעצם הסדרה. נכון, אתם בטח חושבים לעצמכם שבסה"כ זאת סתם סדרה שנוצרה למענינו הבנות כדי שנוכל להתלהב לנו בנוחיות ביתנו מחבורת בנים יפים אבל מי שבאמת ינסה לראות את הסדרה יגלה שמדי פעם יש עלילה והיא אפילו מעניינת! אבל הבה לא נהיה נאיבים – בנים (סטרייטים) ישנאו את הסדרה הזאת אפילו אם העלילה תעניין אותם בטירוף ולמה? כי בשבילם בת ובת זה פצצה לחלוטין אבל בן ובן זה פשוט זוועה מהלכת. עצוב? מאוד. אבל מה לעשות ככה זה.

אז בקיצור אני פונה אליכן הבנות המשכילות-ביום שבת הקרוב תפתחו את הטלוויזיה ב- 23:35 על ערוץ 3 ותיהנו... אני יודעת שאני אהנה.

(הצעה קטנה-כל שבת תתארגנו לכן כמה בנות מול הטלוויזיה ותצפו בגאים שלנו ביחד...זה מאוד נחמד לעשות אווווווו ביחד כשבריאן יוצא מהפוזה המניאקית שלו ומראה כמה שאכפת לו מג'סטין).

זכויות יוצרים © מולטי נט 2000-2024. כל הזכויות שמורות.

.Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved