גלישה במהירות האור
בימים אלו בהם מדווחת ערוצי זהב על חיבור שלמעלה מ-150 מנויים ביום לאינטרנט המהיר בכבלים בנוסף לאלפים שהתחברו לWOW של בזק, יצאנו לבדוק מה יש לרשת הישראלית להציע לבעלי החיבור המהיר. ולהלן התוצאות.
מאת: מערכת מולטי נט
(58) 5/5/2002 0:00

בימים אלו קיימים למעשה רק 3 אתרים המיועדים במיוחד לבעלי החיבור המהיר לאינטרנט. שלושת האתרים (2 של פורטל וואלה ו-1 של MSN הישראלי) בחסות של האינטרנט המהיר של בזק (“WOW").

נתחיל באתר החדש ביותר, וואלה! WOW. אתר האינטרנט וואלה פתח פינה חדשה באתרו בשם וואלה!WOW. כבר לפי השם מבינים שהפינה היא בחסות האינטרנט המהיר של בזק. אם לא הבנתם את זה מהשם אז שלל של פרסומות יגרום לכם להבין זאת כשתיכנסו לאתר. האתר עצמו מושקע מבחינת העיצוב ודי קל לתפעול. מבחינת התוכן, תוכלו למצוא באתר בעיקר קבצי וידאו ואודיו. האתר מצטרף לאתר נוסף המיועד לבעלי הקו המהיר אותו פתחה וואלה זה מכבר. שם האתר הוא וואלה! ספיד וגם הוא מכיל בעיקר אודיו ווידאו.

גם MSN פתחו אתר המיועד לבעלי הקו המהיר, MSN WOW. גם האתר הזה, כמו אלו של וואלה, הינו בחסות האינטרנט המהיר של בזק. האתר מכיל קטעי אודיו ווידאו. האתר מעביר גם פרוייקטים מיוחדים שהוכנו ע"י אתרי MSN העולמיים (כמו ההופעה של קיילי מינו ששודרה במוצ"ש).

זכויות יוצרים © מולטי נט 2000-2024. כל הזכויות שמורות.

.Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved