המופע של רוקי
אני בטוחה שרובכם הגדול שמע על הסרט שנעשה ב-1975 שהפך לסרט פולחן ענק ברחבי העולם. כעת החליטו להעלות בארץ הופעות של הסרט.
מאת: שרון
(231) 30/3/2003 13:44

שלום בנים ובנות. היום נדבר על נושא שקרוב מאוד לליבי-מופע הקולנוע של רוקי.

אני בטוחה שרובכם הגדול שמע על הסרט שנעשה ב-1975 שהפך לסרט פולחן ענק ברחבי העולם. מי שלא שמע מוזמן להתבייש ולשבת בפינה עד שיכפר על חטאו. ובכל זאת בשביל האנשים שלא שמעו על הסרט מסיבה תמוהה כלשהי ננסה קצת להסביר אותו. זה לא יהיה קל אבל אני אנסה.

הכל מתחיל בזוג אוהבים צעירים בשם בראד וגנט. הזוג הצעיר מחליט לו יום אחד לנסוע לו לאלוהים יודע איפה(זה לא פרט חשוב במיוחד). השניים נוסעים להם בגשם שוטף כשפתאום! מתפנצר להם גלגל! אבוי! מה יעשו? ילכו כמובן לטירה שעברו לא מזמן בדרך! הם מגיעים לטירה ושם משרת בשם ריף ראף פותח להם את הדלת. בטירה הם פוגשים גם את אחותו מגנטה, את קולומביה ואת האחד והיחד-פרנק אן פורטר בעל הטירה. פרנק דרך אגב הוא טרנסוויסט(או לפי אחד מהשירים-טרנסוויסט מתוק) ועם זאת גם מדען. שילוב מאוד מעניין. פרנק הצליח לגלות את סוד החיים ויצר אדם שרירי עם מנת משכל של בלטה בשם רוקי.

את שאר העלילה די מסובך להסביר כי זה הכל הרבה בלאגנים הזויים מאוד...אז פשוט תלכו לראות את הסרט! לאלה מכם שגברים בביריות לא ממש עושים להם את זה עדיף להתרחק מהסרט...

ואחרי כל המידע הלא ממש רלוונטי לנושא הספציפי שעליו רציתי לדבר נעבור סוף סוף לנקודה. כחלק מההערצה הענקית לסרט החליטו להעלות בארץ הופעות של הסרט. לא משהו מקצועי בדרך לברודוויי אלא הופעות של אנשים צעירים מרחבי הארץ בכל מיני מקומות כמו בקולנוע כוכב ברמת השרון.

אין מה לומר-זה פשוט ענק! בכל הופעה מופיע צוות שחקנים אחר שעולה על הבמה עם כל התלבושות הנחוצות ומראה לנו שגם בארץ אפשר למצוא שחקני רוקי ראויים. הצוות עושה את כל מה שיש בסרט חוץ מלדבר. בזמן ההצגה הסרט מוקרן ברקע והשחקנים משתמשים בפסקול שלו במקום לדבר בעצמם. האמת? חכם. אבל כמובן שהם כולם יודעים את כל התסריט ומוכיחים את זה ע"י תנועות שפתיים בהתאם לסרט.

לפני שהכל מתחיל אפשר לדבר עם הרבה מאנשי קהילת רוקי ולפגוש טיפוסים ססגוניים למדי שחלקם קצת...איך ננסח את זה...מפחידים? אבל כמובן שזה רק מיעוט קטן מאוד. אז למי שמסיבה לא ידועה קרא את הכתבה הזאת-אם אהבת את הסרט רוץ מהר להצגה הבאה של מופע הקולנוע של רוקי.

זכויות יוצרים © מולטי נט 2000-2024. כל הזכויות שמורות.

.Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved