אהבה בלתי אפשירת
אתם מכירים את ההרגשה הזאת של אהבה?
מאת: שיר
(88) 10/30/2006 8:50:28 PM

אתם מכירים את ההרגשה הזאת של אהבה? לדעתי ההרגשה הכי נפלאה שבעולם! אבל תמיד עם ההרגשה הזאת מגיעיה גם ההרגשה של האהבה הנכזבת! של האהבה הבלתי אפשרית. אז איך בעצם יודעים שאהבה היא אהבה בלתי אפשרית? שאלה מצויינת! אז ככה דבר ראשון כמו שאתה מרגיש את האהבה ככה אתה גם יודע אם יש סיכוי שהיא תצליח, או לא. הרגשת שהיא מצליחה? שיחקת אותה! עכשיו הגיע הזמן לברר אם היא אפשרית או לא. למי שעדין לא הבין הכוונה באפשרית זה אם גם הצד השני אוהב אותך. לברר אם האהבה אפשרית או לא זה קצת יותר קשה.. אבל עדין אפשרי! את האמת זה יכול אפילו להיות הכי פשוט שבעולם! (אבל זה כמובן תלוי בכם) אז איך מבררים בכלל? אוקיי קודם כל רצוי שתהיו קרובים לאותו אחד (ידידים מאד טובים, אחד שאפשר לסמוך עליו ושכמעט ואין בניכם סודות).
אז מה עשוים? דבר ראשון משכנעים אותו לעסקה קטנה. אתם אומרים לו את מי אתם אוהבים אם הוא אומר לכם. ברור שזה שיתחיל יהיה הוא כדי שתדעו מה לענות. במידה והוא אומר "אותך" שיחקת אותה ומיד תענה "גם אני" אם הוא אומר מישהו אחר אז תמציא לו שם (לדוגמא הוא: "את רונה" את: "את שגיא").

אם הוא לא אוהב אתכם אל תתיאשו! תיתנו ללב שלכם להחליט כבר אם אתם ממשיכים לאהוב אותו או לא! אם אתם ממשיכים לאהוב אותו נסו לגרום לו להבחין בכמה שאתם מיוחדים! נסו לגרום לו לאהוב אותכם שהוא ישכח מהאהבה הקודמת שלו. הצעה: אל תשפילו את עצמכם בשביל האהבה. גם אם הפרס הוא שווה (להיות חבר של אהבתך)!

מי שאוהב אותכם יאוהב אתכם גם ובעיקר אם לא תשפילו את עצמכם בשבילו! מי שאוהב אותכם באמת אוהב אתכם כמו שאתם! ואם אתם משתנים בשבילו, סימן שהוא לא אוהב אתכם! ולסיום תמיד תשארו כמו שאתם ואל תשתנו בשביל אף אחד. גם לא בשביל האהבות הגדולות ביותר!

 

זכויות יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024.

Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.