רוצים להוריד? שתפו.. רוצים לשתף? תורידו!
תוכנות שיתוף הקבצים כבר מציפות את שוק התוכנות ואנחנו נותנים לכם לטעום מהן!
מאת: אופק
(62) 5/21/2005 4:30:20 PM

כיום יש בשוק התוכנות (בעיקר החינמיות) ביקוש גדול לשיתוף קבצים. ומאחר והכל הוא נמדד לפי הצע וביקוש, יש גם הרבה תוכנות שמשמשות לשיתוף קבצים. השאלה היא, למה?

ובכן, התשובה פשוטה למדי. שיתוף הקבצים היא הדרך הכי פשוטה ויעילה להוריד קבצים. בעיקר שירים, סרטים ומשחקים. הקהילות מאוד מאוד גדולות וכל תוכנה מכילה משתמשים שסך הכל הקבצים שמשותפים בה מכל המשתמשים עולה על מאות טרה בייטים (טרה בייט=1000 ג´יגה בייט). ישנם מספר תוכנות שיתוף חינמיות שקיימות כיום:

1.קאזה (KaZaa) - תוכנת שיתוף הקבצים בין הכי פופלריות שקיימות כיום אם לא הכי פופלארית. לאתר הבית שלה לחצו כאן. התוכנה מכילה הרבה מאוד פרסומות ותוכנות פרסום (שידועות בנוסף בשם Ad-ware), לכן מומלץ להוריד גירסאות שונות שלה כגון KaZaa Lite K++, או כל מיני מסירי פרסומות.

2.אימיול (eMule) - תוכנת האימיול מבוססת על התוכנה eDokey ומשתמשת באותו המנוע. לאתר הבית של התוכנה לחצו כאן. התוכנה הזו מה שאנחנו מכנים "נקייה". היא לא מכילה קבצים ריגול או פרסומות. לתוכנה יש הרבה מאוד מודים (גירסאות) מאחר והיא תוכנה ברישיון קוד פתוח.

3.DC++ - תוכנה זו, כן שמה היא, מבוססת על טכנולוגיית שיתוף בשם DC. כאן המשפט "רוצה להוריד תתן להוריד" מתבטא הכי טוב. בתוכנה הזו יש להתחבר להאבים, שהם שרתים שדרכים עוברים הקבצים ממשתמש למשתמש. ישנו מינימום לשיתוף בשביל להיכנס להאב מסויים. אמות המידה פה (במינימום הכניסה) נמדדות בג´יגה בייטים (!). אתר הבית של התוכנה לא זמין כעת.

4.eXeem - תוכנה דיי חדשה יחסית. כרגע אין פרטים נוספים.

במשך הימים הקרובים נפתח על כל שתי תוכנות כתבה מפורטת. שווה לחכות !

 

זכויות יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024.

Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.